JEDYNA W POLSCE!

I Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

oparta na doświadczeniach najlepszych PR-owców w branży

29 listopada

Warszawa
Multikino Złote Tarasy

899 zł netto

Ostatnie miejsca
Tylko do 29 sierpnia 2017 r.

9 najlepszych

specjalistów z zakresu
PR i komunikacji
Przedsprzedaż 899 zł netto!
ZAREZERWUJ MIEJSCE

Konferencja w całości poświęcona najlepszym i sprawdzonym sposobom prowadzenia kampanii PR, budowaniu marki, sponsoringu, public relations w social media oraz komunikacji wewnętrznej. Po powrocie do firmy będziesz umiał prowadzić skuteczny PR w internecie, mediach tradycyjnych i wprowadzisz nowe standardy komunikacji wewnętrznej.

JEDYNA W POLSCE PROFESJONALNA KONFERENCJA ZAWODOWA DLA OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH ZA PR ORAZ BUDOWANIE WIZERUNKU FIRM I OSÓB PUBLICZNYCH

KIM SĄ NASI PRELEGENCI?

Łukasz
Majewski
Communication Manager w Duckie Deck
Wcześniej PR & Marketing Manager w VML Poland, agencji roku 2016 według IAB Poland. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.
Beata
Tadla
Dziennikarka radiowa i telewizyjna
Od 1991 roku związana z mediami. Najpierw radiem (m.in. Radio Eska, Radio Plus), a potem telewizją. Współpracowała z TVN, TVN Style, TVP, TV Puls. W TVN była gospodynią m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Autorka czterech książek: "Pokolenie '89. Dzieci PRL w wolnej Polsce", "Kto pyta nie błądzi. Rozmowy wielkich i niewielkich", "Niedziela bez Teleranka" i "Czego oczy nie widzą". Zdobywczyni tytułu "Mistrz Mowy Polskiej" i tytułu "Najlepiej Ubrana Kobieta Mediów". Wykładowca. Pracuje m.in. ze studentami Uniwersytetu Wrocławskiego i SWPS. Ma na koncie występy w teledyskach polskich artystów, epizody w serialach i sztukach teatralnych. Absolwentka Kulturoznawstwa oraz Zarządzania Instytucjami Kultury na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS.
Kamil
Bolek
Ekspert w zakresie wykorzystania influencerów w komunikacji marki
Dyrektor marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash - międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. PR-owiec i psycholog zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor i wykładowca.
Monika
Czaplicka
Wobuzz – Monika „Kryzysowa Narzeczona” Czaplicka
W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację. Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak PZU, Empik, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident czy KRPM.
Kamila
Biedrzycka-Osica
Dziennikarka radiowa, prasowa i telewizyjna
W 2012 roku nominowana do jednej z najważniejszych nagród dziennikarskich MediaTORy za „umiejętność stawiania trudnych pytań i dociekliwość w rozmowach z politykami (…) za przybliżanie często niejednoznacznej sejmowej rzeczywistości w rzetelnych relacjach z parlamentu. Za wytrwałość, charyzmę i udowadnianie, że profesjonalne dziennikarstwo można uprawiać niezależnie od medium”.
W zawodzie dziennikarki od ponad 10 lat. Pracowała w wielu znanych, dużych stacjach telewizyjnych i radiowych: Telewizji Polskiej, TVN 24, Onecie, Wirtualnej Polsce, RMF FM i TOK FM, w których prowadziła autorskie programy, jak „Gość Poranka”. Od 2010 roku relacjonowała wydarzenia z Sejmu. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.
Artur
Jabłoński
Specjalista w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii w mediach społecznościowych
Należy do nielicznej grupy osób zajmującej się marketingiem internetowym, które posiadają kompetencje trenera oraz marketera. Artur jest kopalnią wiedzy jeśli chodzi o zagadnienia związane z social mediami oraz content marketingiem w sieci. Każde szkolenie prowadzi w sposób niezwykle przyjazny oraz zrozumiały koncentrując się wyłącznie na tych sposobach promocji w internecie, które rzeczywiście działają. Na co dzień prowadzi kompleksowe kampanie e-marketingowe dla małych, średnich i dużych firm: od planowania działań przez reklamy w mediach społecznościowych i pisanie tekstów po testy i optymalizację konwersji. W swojej pracy bazuje na dwóch filarach: analizie danych oraz wiedzy psychologicznej i socjologicznej.
Justyna
Bakalarska
Specjalistka w zakresie CSR i marketingu wartości
Autorka książki „Marketing wartości”. Specjalizuje się w tematach związanych z komunikacją, marketingiem oraz społeczną odpowiedzialnością biznesu. Wierzy, że biznes może zarabiać czyniąc dobro i ma na to dowody.
Od czterech lat związana z uczelnią Collegium Civitas, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i komunikacji w nowych mediach. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarz. Pisała do takich mediów jak Polska the Times, Socialpress czy Brief, w którym pełniła funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Obecnie jest redaktorem jednego z wiodących magazynów na temat marketingu. Prowadzi także własną firmę specjalizującą się w szkoleniach oraz komunikacji marketingowej.
Magdalena
Urbaniak
Specjalistka Public Relations z ośmioletnim doświadczaniem.
Pełni funkcję Global Communications Manager w Brand24, gdzie odpowiada za budowanie silnej marki globalnej. Od trzech lat prowadzi bloga dotyczącego maszyn rolniczych Tractormania.pl. Jest organizatorką Czwartków Social Media we Wrocławiu oraz jedną z twórczyń Content Espresso – projektu skierowanego do content managerów, umożliwiającego wymianę inspiracji i merytoryczną dyskusję. Można ją również znaleźć w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, gdzie prowadzi zajęcia z Analityki i Monitoringu w e-commerce. Obok tego wszystkiego znajduje czas na obowiązki Brand Managera w agencji Preludium PR i pracę nad tytułem Top Writera 2017 w Quora. Publikowała treści m.in. na HuffPost i Inc.
Andrzej
Gruszka
Ekspert w zakresie strategii PR oraz komunikacji marketingowej
Doświadczenie zdobywał przy projektach z obszaru public relations, marketingu treści i social media. Obecnie pracuje w agencji Elephate, zajmującej się SEO i content marketingiem, gdzie specjalizuje się głównie w działaniach z obszaru public relations. Wcześniej koordynował cykl konferencji Marketing Progress oraz projektów edukacyjnych w jego ramach. Był także redaktorem naczelnym kwartalnika o tej samej nazwie, uznanego za najlepszy tytuł elektroniczny w 2016 roku - według jury Konkursu Biuletynów Firmowych. Prowadzi zajęcia we wrocławskim oddziale Uniwersytetu SWPS na specjalności "Kreowanie mediów". Prelegent na takich konferencjach jak Internet Beta, TEDxWSB, Events Festiwal czy Czwartkowe Spotkania Social Media.

HARMONOGRAM KONFERENCJI

8.15 – 9.15 Rejestracja uczestników
9.15 – 9.20 Rozpoczęcie konferencji
9.20 – 9.50 Jak praktycznie wykorzystać content marketing w działaniach PR-owych?
9.50 – 10.40 Jak wykorzystywać social media do budowania wizerunku firmy? Sprawdzone sposoby do zastosowania od zaraz.
10.40 – 11.30 Marketing rekomendacji: jak wykorzystać influencerów - trendsetterów, blogerów, youtuberów i ambasadorów marki - w budowaniu relacji z konsumentami?
11.30 – 12.20 Przerwa kawowa i networking
12.20 – 13.10 Jak skutecznie zarządzać reputacją firmy oraz osób publicznych w sytuacjach kryzysowych?
13.10 – 14.00 Jak dobrze przygotować się do wystąpień publicznych, aby nie dać się zaskoczyć nieprzewidzianym sytuacjom?
14.00 – 14.55 Lunch i networking
14.55 – 15.45 Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami i sporządzać atrakcyjny content dla komunikatów prasowych, aby zainteresować media oraz klientów?
15.45 – 16.35 Jak krok po kroku z sukcesem zaplanować i wdrożyć strategię PR w firmie?
16.35 – 16.50 Przerwa kawowa i networking
16.50 – 17.40 Jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy oraz rozwijać komunikację z pracownikami i partnerami firmy/instytucji?
17.40 – 18.30 Jak planować i prowadzić w firmie działania społecznie odpowiedzialne? CSR bez tajemnic.
18.30 Zakończenie konferencji

Do końca oferty w specjalnej cenie 899 zł netto pozostało:


0
dni
0
godzin
0
minut
0
sekund
Specjalna oferta w cenie 899 zł netto kończy się 29.08.17


W specjalnej ofercie pozostało:





4 / 5
biletów

Cena standardowa: 899zł netto.

Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami w komunikacji i public relations!

Jak zmieni się Twoja praca po udziale w konferencji?

Wprowadzisz do swojej pracy metody sprawdzone przez autorytety w dziedzinie PR – dowiesz się, jak komunikują się najlepsi i ile na tym zyskują!

Poznasz tajemnice liderów PR z wiodących polskich firm – na inspirujących przykładach z praktyki dowiesz się, jak prostymi sposobami podnieść efekty swoich działań.

Wdrożysz do codziennej pracy najnowsze techniki i narzędzia PR, które od razu wpłyną na pozytywny odbiór Twojej firmy, organizacji czy instytucji.

W 100% zapanujesz nad informacjami o firmie w internecie i szybko wdrożysz skuteczne środki zaradcze w momencie pojawienia się sytuacji kryzysowych.

Nauczysz się budować markę i pozytywny wizerunek małego lub średniego przedsiębiorstwa w oczach Twoich klientów.

Poznasz najnowsze techniki, trendy, wyselekcjonowane metody pracy dla działu PR i marketingu, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje i realnie wpłyniesz na swoją karierę.

Weź udział w jedynym w Polsce wydarzeniu idealnie dopasowanym
do potrzeb każdego specjalisty PR w Polsce!

PROGRAM KONFERENCJI

ANDRZEJ GRUSZKA:

Jak praktycznie wykorzystać content marketing w działaniach PR-owych?

  • TYLKO U NAS!
    Jak połączyć Public Relations i content marketing w spójną strategię działania i osiągnąć maksymalne efekty?
  • Jakie możliwości oferuje content marketing, które można wykorzystać do skutecznego budowania marki w branży B2B i B2C?
  • W jaki sposób tworzyć treści, które przyciągają uwagę konsumentów i zwiększają ich zaufanie do firmy?
  • Jak maksymalnie wykorzystać marketing treści, aby efektywnie budować wizerunek eksperta? Sprawdzone sposoby do zastosowania od zaraz.
  • Jak opracować content na stronę internetową, aby był interesujący dla konsumentów i budował ich lojalność względem firmy?
  • Jak skutecznie mierzyć efekty kampanii contentowych, aby osiągnąć optymalną proporcję kosztów do nakładów?
  • W jaki sposób prowadzić działania SEO, aby za pomocą efektywnego content marketingu wspierać cele PR-owe firmy?
  • Najlepsze przykłady działań content marketingowych w Polsce i na świecie, na których warto wzorować się, aby odnieść sukces PR-owy.
ARTUR JABŁOŃSKI:

Jak wykorzystywać social media do budowania wizerunku firmy?
Sprawdzone sposoby do zastosowania od zaraz.

  • Jak przy niewielkim budżecie zaplanować skuteczny social media plan i jak dobrać kanały, aby osiągnąć pożądany wizerunek marki?
  • TYLKO U NAS! Sprytne sposoby na zwiększenie rozpoznawalności w social mediach. Gotowe pomysły do wykorzystania na rynku B2B i B2C.
  • Jaką treść tworzyć na Facebooku, Instagramie, a jaką na Snapchacie, aby zwiększać zaangażowanie fanów i wywołać rozmowę o marce?
  • W jaki sposób przygotować atrakcyjny i angażujący content na social media, aby być postrzeganym jako ekspert w branży? Sprawdzone sposoby do zastosowania w branży B2B i B2C.
  • Jak przygotowywać zdjęcia na Instagram i jakie komentarze pisać, aby być pozytywnie odbieranym i budować wokół marki zaangażowaną społeczność?
  • Kiedy firma powinna być na Snapchacie i jak korzystnie włączyć go w działania public relations?
  • Monitoring social mediów – co monitorować, jak analizować i w jaki sposób wyciągać wnioski z dyskusji w sieci? Praktyczne przykłady na żywo.
  • Jak ustalać proporcję wpisów konkursowych, rozrywkowych, prosprzedażowych i produktowych, by osiągnąć optymalne efekty wizerunkowe? Jakie wpisy angażują użytkowników i wywołują pozytywne skojarzenia?
  • W jaki sposób skutecznie i błyskotliwie reagować na bieżące zachowanie odbiorców w poszczególnych kanałach social media: Facebook, Instagram, YouTube, blogi, vlogi
  • Jak wykorzystać typowe i nietypowe święta w roku do planowania komunikatów real time marketingowych oraz akcji viralowych?
  • Jak pisać blog firmowy, aby realnie rozwiązywał problemy biznesowe klientów, jednocześnie wspierając promocję produktu?
  • Jak współpracować z agencją, która prowadzi dla nas social media? Jak ją kontrolować, rozliczać i jak mierzyć jej efektywność?
KAMIL BOLEK:

Marketing rekomendacji: jak wykorzystać influencerów - trendsetterów, blogerów, youtuberów i ambasadorów marki - w budowaniu relacji z konsumentami?

  • Jakimi czynnikami kierować się przy wyborze Influencera i jak dopasować go do strategii poszczególnych marek?
  • Współpraca marki z influencerem w praktyce – sposoby wynagradzania, formy współpracy, kwestie prawne.
  • Jak poprawnie mierzyć zasięgi infulencerów w poszczególnych mediach społecznościowych (wyświetlenia, subskrybcje, łapki w górę) i co to oznacza dla Twojego produktu?
  • W jaki sposób samodzielnie przygotować brief na podstawie wyznaczonych celów biznesowych kampanii reklamowej?
  • Jak zaangażować influencera w bezpośredni kontakt z klientami? Sprawdzone pomysły na event z udziałem lidera opinii.
  • Jak uniknąć powszechnych błędów we współpracy z influencerami? Wskazówki jak budować relację opartą na zrozumieniu, szacunku i wzajemnej komunikacji.
  • Kiedy można mówić o nieudanej współpracy z liderem opinii? Wskaźniki jakimi możemy mierzyć efekty kampanii.
  • Kim są mikroinfluencerzy i kiedy warto z nimi współpracować? Gdzie ich szukać, jak wybierać i jak efektywnie współpracować?
MONIKA CZAPLICKA:

Jak skutecznie zarządzać reputacją firmy oraz osób publicznych w sytuacjach kryzysowych?

  • Plan w kryzysie – komunikaty, oświadczenia, przepływ informacji: jak szybko stworzyć profesjonalny komunikat, komu go przekazać i w jaki sposób?
  • Techniki umiejętnego „wyciszania” kryzysów – studia przypadków nagłośnionych medialnie i sposoby na radzenie sobie z nimi. Jak profesjonalnie prostować zarzuty wobec pracowników firmy, instytucji i jak odpowiadać na negatywne informacje w mediach?
  • Komunikacja wewnętrzna podczas kryzysu. Kogo i kiedy włączać w rozwiązywanie kryzysów, o czym informować pracowników i w jaki sposób? Jak przygotować pracowników do roli rzeczników w czasie kryzysu?
  • W jaki sposób budować plany antykryzysowe i na czym polega przygotowanie do kryzysu? Co powinien zawierać skuteczny plan antykryzysowy?
  • Od czego zacząć postępowanie w sytuacji kryzysowej? Czego unikać, aby nieświadomie nie pogłębić kryzysu?
  • Jak komunikować się z użytkownikami w momencie kryzysu? Jak przepraszać i jak odpowiadać na zarzuty?
  • Rola mediów w kształtowaniu sytuacji kryzysowej. Kiedy i jak udostępniać informacje w mediach, aby mieć dziennikarzy po swojej stronie?
  • Kryzys PR firmy w internecie – w jaki sposób nie dopuścić do rozprzestrzenienia się czarnego PR na temat Twojej firmy? Jak skutecznie reagować i radzić sobie z hejtem oraz trollowaniem?
  • Jak wykorzystać sytuację kryzysową i obrócić na swoją korzyść – praktyki firm, które wykorzystały kryzys i przeobraziły go w sukces.
BEATA TADLA:

Jak dobrze przygotować się do wystąpień publicznych, aby perfekcyjnie reprezentować firmę i budować wizerunek – personal branding w praktyce.

  • Jak właściwie przygotować wypowiedź dla radia lub telewizji odnośnie niepopularnych decyzji czy kontrowersyjnych wydarzeń w firmie/instytucji, aby mieć pewność, że zostanie ona dobrze zrozumiana?
  • W jaki sposób profesjonalnie wystąpić w mediach, aby mieć pewność, że Twoja wypowiedź odniesie zakładany skutek?
  • Reprezentowanie firmy/instytucji na ważnych uroczystościach i zewnętrznych spotkaniach biznesowych – jakie zachowania pozytywnie wpływają na budowanie marki firmy i własnej.
  • W jaki sposób profesjonalnie wygłosić komunikat w mediach i na co uważać podczas wywiadów z dziennikarzami, aby Twoja wypowiedź w 100% zabezpieczyła interesy Twojej firmy/instytucji?
  • TYLKO U NAS! Jak dobrze zaprezentować się przed kamerą? Jakie błędy popełnianie są najczęściej i jak przygotować się na trudne sytuacje? Praktyczna praca z kamerą i mikrofonem.
  • Co zrobić, jeśli odbiorca zadał pytanie, na które nie znasz odpowiedzi, aby wyjść z tego z twarzą?
  • Jak zyskać sympatię i przychylność dziennikarzy? Co mówić i jakie materiały przygotować?
  • W jaki sposób radzić sobie z trudnymi pytaniami podczas wywiadu lub konferencji prasowej? Jakich sprawdzonych technik dziennikarskich użyć, aby wybrnąć z kłopotliwego pytania?
KAMILA BIEDRZYCKA-OSICA:

Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami i sporządzać atrakcyjny content dla komunikatów prasowych, aby zainteresować media oraz klientów?

  • Jakie rodzaje komunikatów prasowych są najbardziej atrakcyjne dla mediów i dziennikarzy? O czym trzeba pamiętać przygotowując materiały dla dziennikarzy?
  • Minimum słów, maksimum treści – jak redagować teksty, aby wspomagały pozycjonowanie Twojej strony na potrzeby telewizji, radia oraz blogów firmowych?
  • W jaki sposób dopasować styl komunikatu do rodzaju informacji – przykłady różnych form wypowiedzi.
  • Co zawrzeć w komunikacie prasowym i jakich sformułowań użyć, aby rozbudzić wyobraźnię klientów? Kluczowe porady i ważne wskazówki z dziedziny content marketingu.
  • Jak przygotować się do współpracy z dziennikarzami i mediami, aby utrzymać efektywną i sprawną komunikację i kiedy niezbędny jest rzecznik prasowy? Kiedy i w jakich sytuacjach zatrudnianie dziennikarzy w dziale PR ma sens?
  • Jakimi sposobami sprawić, aby dziennikarze sami chcieli pisać i mówić o firmie? Jakie eventy, newsy i osoby przyciągają media i przekładają się na wzrost sprzedaży?
  • Jakimi metodami monitorować i analizować media, aby optymalnie kontrolować jak postrzegana jest firma i co się o niej mówi? Ile czasu przeznaczyć na monitoring mediów tradycyjnych i w jakie narzędzia warto zainwestować dysponując niewielkim budżetem?
  • Jak krok po kroku zorganizować biuro prasowe, które skutecznie rozwija relacje z dziennikarzami i umożliwia sprawną komunikację?
  • Jak krok po kroku zorganizować konferencję prasową, aby pozyskać uwagę mediów i skutecznie kreować atrakcyjny wizerunek firmy?
MAGDALENA URBANIAK:

Jak krok po kroku zaplanować i z sukcesem wdrożyć strategię PR w firmie?

  • Jak krok po kroku budować perfekcyjną strategię PR-ową marki, która będzie spójna z celami firmy, jej misją i wizją? Jakie elementy koniecznie muszą się w niej znaleźć i na co położyć szczególny nacisk?
  • Jak trafnie określać cele komunikacji wizerunkowej, aby efektywnie budować pozytywny wizerunek w mediach? Czym charakteryzuje się skuteczna komunikacja firmy z otoczeniem?
  • Jak poprawnie zidentyfikować grupę docelową marki i jakie narzędzia warto do tego wykorzystywać? Jak rozpoznać potrzeby i oczekiwania klientów oraz przełożyć je na strategię, która stworzy rozpoznawalny i pożądany wizerunek?
  • Jakie błędy najczęściej są popełniane podczas projektowania strategii PR-owej i jak im zapobiegać? Ważne wskazówki dla dużych oraz małych firm.
  • W jaki sposób wybrać cechy marki, na podstawie których stworzysz unikalny i rozpoznawalny wizerunek? Sprawdzone sposoby poszukiwania inspiracji i pomysłów.
  • Jakie wskaźniki wybrać do kontroli efektywności strategii PR i jak je interpretować? Jak monitorować postęp w procesie wdrażania?
  • TYLKO U NAS Jak przeprowadzić skuteczny audyt wizerunkowy i jak często go wykonywać, aby mieć pełny obraz sytuacji wizerunkowej marki i utrzymać nad nią kontrolę?
  • W jakich sytuacjach korzystnie jest przeprowadzić rebranding marki i jak go dobrze zaplanować, aby osiągnąć cele wizerunkowe? Jakie czynniki decydują o jego sukcesie?
  • Jak radzić sobie z problemami i niebezpieczeństwami pojawiającymi się podczas wdrażania strategii wizerunkowej firmy? W jakich sytuacjach warto wyznaczyć dedykowaną osobę do nadzorowania procesu wdrażania strategii wizerunkowej?
ŁUKASZ MAJEWSKI:

Jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy oraz rozwijać komunikację z pracownikami i partnerami firmy/instytucji?

  • W jaki sposób wykorzystać „własne media” – biuletyny informacyjne, foldery, poradniki, blogi firmowe do nawiązania i podtrzymania dobrych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi?
  • Jak skutecznie budować wartości korporacyjne i świadomość marki wśród pracowników? Gotowe programy employer brandingu, które umacnianiają więzi i zwiększają stopień utożsamiania się pracowników z firmą w praktyce PR-owca.
  • Zarządzanie informacją w zespole – innowacyjne narzędzia do przepływu informacji w zależności od przedsięwzięcia – sprawdzone i skuteczne praktyki
  • Jakie działania oraz treści na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube oraz Snapchacie przynoszą firmie wymierne korzyści wizerunkowe w rekrutacji nowych pracowników?
  • Jak zachęcić pracowników firmy, aby stali się jej ambasadorami i zostawiali w internecie pozytywne opinie o firmie, a nawet ją polecali – najbardziej wiarygodna reklama w sieci.
  • Jak wykorzystać media społecznościowe do większego identyfikowania się pracowników z firmą i jej wartościami?
  • W jaki sposób dokonać wyboru medium oraz charakteru komunikacji w zależności od specyfiki zespołu pracowniczego?
  • Jak budować lojalność i pozytywne postrzeganie firmy w oczach pracowników – Millenialsów? Jak komunikować atuty firmy, do których są przyzwyczajeni i nie traktują ich już jako walorów?
  • Jak przygotować się do komunikacji wewnętrznej w trakcie zmian w firmie oraz po restrukturyzacji?
JUSTYNA BAKALARSKA:

Jak planować i prowadzić w firmie działania społecznie odpowiedzialne?
CSR bez tajemnic.

  • Jak nie trafić na pola minowe, czyli gdzie się „nie pchać” i czego unikać planując, realizując i informując o projektach CSR.
  • Jak znaleźć taki obszar działań CSR, który będzie spójny ze strategią biznesową firmy i umocni pozytywny wizerunek firmy?
  • Od czego zacząć przygotowanie strategii i planu działań CSR? Jakie obszary w firmie należy przeanalizować przed zaplanowaniem i wdrożeniem strategii CSR?
  • Najważniejsze elementy CSR w skutecznym budowaniu wizerunku wśród odbiorców kampanii. Na co zwrócić uwagę przy budowaniu strategii CSR?
  • Wolontariat pracowniczy, a polityka CSR firmy – podpowiadamy jak wspierać i aktywizować pracowników we wszystkie działania firmy w niestandardowy sposób.
  • Jak sprawić, by działania CSR firmy widoczne i usłyszeli o nich docelowi klienci? Skuteczny promocji działań CSR.
  • Wskaźniki skuteczności działań CSR. Gdzie lokować budżety marketingowe i jak mierzyć efekty?
  • Jak sprawić, by działania CSR stały się wyróżnikiem produktu/usługi i pozytywnie wpłynęły na decyzje konsumenckie?
  • W jaki sposób pozyskać środki na kampanie i programy społeczne – sprawdzone sposoby na skuteczną współpracę z partnerami i sponsorami.
  • Jak „ułożyć” sobie współpracę z mediami oraz patronami akcji społecznie odpowiedzialnych, aby uzyskać rozgłos i zainteresowanie?
  • Jak sprawić, by działania CSR były widoczne w internecie i usłyszeli o nich nasi pracownicy oraz przyszli kandydaci? Skuteczny PR akcji społecznych.

Zarezerwuj sobie dzień i przyjedź do Warszawy
29  listopada  2017,  aby dowiedzieć się,
w jaki sposób lepiej niż inni prowadzić działania PR,
budować reputację i wizerunek firm oraz osób publicznych.

26 biletów oferujemy w super cenie 899 zł netto, czyli tylko zł za 1 bardzo wartościowe szkolenie! Im bliżej wydarzenia, tym cena będzie wyższa, dlatego warto zapisać się już teraz!

Co zyskasz dzięki udziałowi w konferencji?

icon

Stworzysz silną i rozpoznawalną markę w mediach

icon

Przyciągniesz nowych klientów

icon

Wyróżnisz firmę na tle konkurencji

icon

Unikniesz kryzysów w internecie

icon

Zbudujesz „pozytywny klimat” wokół swoich produktów/usług

icon

Poprawisz komunikację marketingową

icon

Zbudujesz społeczność wokół Twojej firmy

icon

Wdrożysz nowe standardy komunikacji wewnątrz firmy

icon

Przygotujesz nowoczesną i sprawnie działającą strategię PR

icon

Poprawisz jakość komunikatów marketingowych i prasowych

icon

Zbudujesz trwałe relacje z mediami i dziennikarzami

icon

Profesjonalnie przygotujesz się do wystąpień publicznych

DLA KOGO?

Wydarzenia pełnego praktycznych i skutecznych rozwiązań nie mogą przegapić:

  • Managerowie public relations
  • Pracownicy agencji PR-owych
  • Szefowie firm i instytucji
  • Specjaliści ds. personalnych i komunikacji wewnętrznej
  • Specjaliści zajmujący się różnymi dziedzinami marketingu, reklamy i promocji lub pracą z mediami – chcący podnieść swoje kwalifikacje w zakresie PR
  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie profili społecznościowych
  • Rzecznicy prasowi
  • Dziennikarze
  • Właściciele prowadzący własną działalność gospodarczą
  • Managerowie zawodowo odpowiedzialni za kształtowanie wizerunku ważnych osób, marek, instytucji oraz start-upów
  • Wszyscy zainteresowani zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najnowszych trendów w komunikacji
  • Osoby planujące rozwój własnej kariery w kierunku PR, chcący nabyć sprawdzoną wiedzę i umiejętności
  • Pasjonaci, którzy interesują się zagadnieniami public relations oraz komunikacją w praktyce
  • Absolwenci kierunków PR, którzy poszukują praktycznej wiedzy o nowoczesnych metodach prowadzenia działań PR w firmach
  • Osoby, które chcą zdecydowanie zwiększyć swoją wartość rynkową.

MIEJSCE KONFERENCJI

Na I Ogólnopolską Konferencję Nowoczesnego PR i Komunikacji zapraszamy do kinowej sali Multikina Złote Tarasy!

Usiądź w wygodnym fotelu i oglądaj slajdy prelegentów na wielkim ekranie! To jedno z najnowocześniejszych kin w Polsce, zapewniające maksymalnie komfortowe warunki każdemu z gości.

Znakomite nagłośnienie i jakość obrazu gwarantują uczestnikom niepowtarzalne wrażenia.

Konferencję organizuje:



Patronat medialny objęli:

Dodatkowo rezerwacja biletu na pociąg lub samolot teraz jest najtańsza!


Szczególnie polecamy samolot z uwagi na bardzo krótki czas przelotu i niską cenę w przedsprzedaży. Wówczas nie potrzebujesz noclegu – przed Tobą jeden bardzo wartościowy i intensywny dzień pełen unikalnej wiedzy.

flight_plan

Przykładowe ceny lotów* do Warszawy wraz z czasami przelotu:

  • Poznań Warszawa: 55 minut
    Ryanair – od 89zł
  • Gdańsk Warszawa: 55 minut
    PLL LOT– od 21 zł
  • Katowice Warszawa: 50 minut
    PLL LOT – od 43 zł
  • Kraków Warszawa: 50 minut
    PLL LOT – od 95 zł
  • Rzeszów Warszawa: 50 minut
    PLL LOT – od 76 zł
  • Szczecin Warszawa: 50 minut
    Ryanair – od 34,00 zł
  • Wrocław Warszawa: 60 minut
    PLL LOT– od 77 zł
  • Zielona Góra Warszawa: 65 minut
    PLL LOT – od 64 zł

*Ceny biletów stan na dzień 22.09.2017, godz. 12:00

Cena 899 zł netto na zgłoszenia nadesłane do 29 sierpnia 2017 roku!


W bieżacej ofercie do 29 sierpnia pozostało:





4 / 5
biletów

Cena standardowa: 899zł netto.

Zobacz zdjęcia i filmy z naszych wcześniejszych konferencji!

Najczęściej zadawane pytania:

Jaki jest koszt udziału w kongresie?

Koszt standardowy udziału w Kongresie wynosi 899 zł netto. Przy zgłoszeniach do 29 sierpnia 2017 r. pierwsze 20 biletów jest w cenie 899 zł netto od jednej osoby. Cena obejmuje udział w całodniowym kongresie oraz catering. Cena nie obejmuje noclegu i parkingu.

Czy jest możliwość otrzymania dodatkowych rabatów na kongres?

Przy zgłoszeniu 2 osób Organizator udzieli 10% rabatu. Przy zgłoszeniu 3-4 osób – 15% rabatu. Natomiast przy zgłoszeniu 5 i więcej osób cena zostanie ustalona indywidualnie. W takim przypadku zapraszamy do kontaktu z Joanną Czeladzińska: telefonicznie (61 6655873) lub mailowo (joanna.czeladzinska@forum-media.pl).

Jak mogę zapłacić za udział w kongresie?

Do wyboru są dwie opcje: płatność online Dotpay oraz płatność na podstawie faktury pro forma. Wystarczy wybrać preferowaną opcję podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru proformy, zostanie ona wysłana do Zamawiającego na około dwa miesiące przed kongresem.
Bez względu na wybraną formą płatności, jeśli Zamawiający nie ureguluje płatności do dnia Kongresu, w ciągu 7 dni od kongresu wystawiona zostanie faktura VAT.

Czy w przypadku jednostek budżetowych jest możliwość zwolnienia z podatku VAT?

Tak, podmioty, które mają prawo ubiegać się o zwolnienie z podatku VAT za udział w kongresie, prosimy o przesłanie oświadczenia o statusie jednostki budżetowej i prawie do zwolnienia z podatku VAT na adres: karolina.kusmirek@forum-media.pl Wówczas cena na proformie nie będzie miała doliczonego VAT-u.

Czy wystawiane są faktury za uczestnictwo? Czy fakturę VAT mogę odebrać na miejscu kongresu?

Zarówno przy płatność online Dotpay, jak i płatności na podstawie faktury pro forma, każdy Zamawiający otrzyma po Kongresie fakturę VAT. Zostanie ona wysłana pocztą w terminie 7 dni od Kongresu.
Nie ma możliwości odbioru faktury VAT podczas trwania Kongresu.

Co mogę zrobić gdy została wystawiona faktura pro forma, a chcę zmienić dane do faktury?

W przypadku zmiany danych wystarczy przesłać pisemną informację na adres: bok@forum-media.pl podając dane umożliwiające identyfikację Zamawiającego, np. numer faktury pro forma, numer zamówienia lub dokładne dane firmy oraz wskazać prawidłowe dane do wystawienia dokumentu. Zmiana danych jest możliwa przed wystawieniem faktury VAT, czyli przed dokonaniem wpłaty za Kongres, najpóźniej do 2 dni przed jego terminem.

Co zrobić w sytuacji gdy z przyczyn losowych nie mogę wziąć udziału w kongresie?

W tej sytuacji przysługuje Tobie możliwość zmiany uczestnika. Poinformuj nas o tym pisemnie na adres: karolina.kusmirek@forum-media.pl podając dane umożliwiające identyfikację, np. numer Klienta lub numer NIP firmy. Zmiany uczestnika możesz dokonać najpóźniej na 1 dzień przed kongresem.

W jaki sposób zostanę powiadomiony o tym, że formularz zgłoszeniowy został dostarczony do organizatora kongresu?

W ciągu 4 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników kongresu drogą mailową.

Zgłosiłem udział w kongresie, jednak z nieprzewidzianych powodów nie mogę brać w niej udziału. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

  • Na 30 dni i więcej przed Kongresem: Wystarczy pisemna (e-mailowa) rezygnacji z udziału w Kongresie. Nie ponosisz wtedy żadnych kosztów. Jeśli zdążyłeś już opłacić uczestnictwo, w ciągu 14 dni od otrzymania rezygnacji w formie pisemnej zostaną Tobie zwrócone pieniądze.
  • Do 30 września 2018 roku rezygnacja z uczestnictwa jest bezpłatna.
  • Mniej niż 30 dni przed Kongresem: Uczestnik ponosi pełne koszty uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury.

Zamiast zgłoszonej osoby w Kongresie może wziąć udział inny pracownik firmy - należy o tym fakcie poinformować organizatora Kongresu. Dlatego w takim przypadku zachęcamy do poszukania zastępstwa.

Co się stanie jeśli nie zapłacę przed kongresem – czy to oznacza rezygnację z udziału?

Nieuregulowanie płatności przed terminem Kongresu nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w kongresie. Opłacamy lokal, posiłki i kupujemy materiały szkoleniowe, bazując na Twoim zgłoszeniu. Jeśli uczestnik nie może wziąć udziału w Kongresie, musi złożyć pisemną rezygnację na adres: Karolina.kusmirek@forum-media.pl

Co w sytuacji jeśli zapłaciłem już za Kongres, ale zgłosiłem rezygnację na 30 dni przed wydarzeniem?

Taka rezygnacja zostanie przyjęta i nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Wpłacona kwota zostanie Tobie zwrócona w ciągu 14 od dostarczenia nam rezygnacji w formie pisemnej.

Czy otrzymam certyfikat potwierdzający mój udział w Kongresie?

Certyfikat wręczymy Tobie osobiście w dniu wydarzenia. Wszystkie osoby, które podpisały się na liście uczestników otrzymają go po zakończeniu Kongresu.

Rezerwacja miejsca:

Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy:

1. Zgłoszenie dla:

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4
2. Dane zamawiającego:

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna


3. Wybierz rodzaj płatności:



Niezależnie od wybranej formy płatności otrzymasz fakturę VAT

4. Zgody formalne:



WARUNKI UCZESTNICTWA:

I. Cena uczestnictwa:

Sprzedaż tylko do 29.08.17 w cenie 899 zł netto.
Cena standardowa: 899 zł. netto.

  1. Opłata obejmuje:
    • pełne uczestnictwo w Konferencji w dniu 29.11.2017;
    • przerwy kawowe, napoje, przekąski, obiad;
    • certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.
  2. W przypadku zgłoszenia więcej niż 1 osoby przysługują rabaty:
    • Przy zgłoszeniu 2 osób z jednej firmy: 10% rabatu;
    • Przy zgłoszeniu 3 osób z jednej firmy: 15% rabatu;
    • W przypadku większej liczby osób – rabat indywidualny.
  3. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze pro forma.
  4. Osoby, które nie wezmą udziału w Konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury, o ile nie zgłoszą rezygnacji z udziału w konferencji w terminie 30 dni od planowanej daty Konferencji.
  5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Konferencji.
  6. W przypadku braku płatności przed konferencją, w terminie 7 dni po terminie Konferencji Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  7. Zamiast zgłoszonej osoby w Konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować Organizatora Konferencji).
  8. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty Konferencji.
  9. Doręczenie oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konferencji nie później, niż 30 dni przed terminem Konferencji nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
  10. W przypadku doręczenia pisemnego oświadczenia w terminie późniejszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia konferencji lub w przypadku nieprzybycia Uczestnika na Konferencję, bez wcześniejszego oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje opłata za Konferencję w pełnej wysokości.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji.

Kontakt:

Potrzebujesz szczegółowych informacji? Masz pytania? Napisz do nas.


 

Joanna Czeladzińska
Redaktor Naczelna
Magazyn Online Marketing
tel. 61 66 55 873

Marta Przewoźna
Project Manager
marta.przewozna@forum-media.pl
tel. 61 66 83 122
kom. 605 764 052

Marta Kwiatkowska
Social Media Manager - bartery, patronaty
marta.kwiatkowska@forum-media.pl

294
Shares
Napisz do nas wiadomość